Het was weer een leuke afspraak weer gezellig gebabbeld en weer super mooie nageltjes dankzij deze topper.
Leuke afspraak. Fijne babbel altijd.
Had ook een staaltje gekregen van glantier om te proberen wat rook deze heerlijk.
Nageltjes ook weer mooi π₯°
Vandaag een bijwerking van mijn nagels laten doen bij Chantal. De kleur die ik gekozen heb is een nieuwe kleur in het assortiment wat heel goed bevalt. Ik mocht een test setje proberen van de nieuwe geuren lijn waar ik nr 585 heb gekozen. Een heerlijke geur van Giorgio Armani, My Way. De handcreme, bodylotion ruiken na gebruik nog uren lang. Helemaal geweldig π₯°
Was weer genieten en weer een geweldig kleurtje, dankjewel Chantal
Ik ga altijd tevrede naar huis bedankt chantal xxxxxx
Zeer tevreden ! Mooie nagels leuke babbels en zoveel meer !
Weer super leuke nageltjes dankzij deze top vrouw .
Met plezier laat ik mijn nagels verzorgen door Chantal. Vandaag heb ik een nieuwe kleur uit het assortiment gekozen. Super blij mee
Ik kom al jaren bij Chantal en elke keer opnieuw ben ik super tevreden! Ze weet mijn inspiratiefotoβs telkens weer om te toveren tot de allermooiste set nagels. Haar oog voor detail en precisie π€© Het is altijd gezellig en ik voel me er helemaal op mijn gemak. Voor mij is er maar één adres voor mooie nagels! π β¨
Weer maar eens zeer tevreden !
Goed advies gegeven!
Het ziet er prachtig uit!