Helemaal blij met mijn mooie nagels, weer netjes verzorgd en helemaal naar mijn wens door Chantal uitgewerkt ๐ฅฐ love it โค๏ธ
Toffe babbel leuke nagels. Meer moet dat niet zijn. Eventjes me time elke keer weer. Geniet van je verlof xxx
Was weer gezellig altijd een leuke babbel en mijn heerlijke producten van glantier kunnen nemen wat ruikt het weer heerlijk allemaal
Weer super mooie en leuke nageltjes en weer een leuke babbel gehad met deze topper.
Weer een tevreden klant!
Vandaag de bijwerking van 4 weken gehad bij Chantal. Ik had gekozen voor de nieuwe pastelkleur blauw met de glitter gel. Zo mooi geworden ben er super blij mee ๐คฉ
Altijd weer mooie nageltjes bij Chantal, met passie voor haar vak laat ze mijn nagels stralen ๐คฉ
Zoals gewoonlijk mooie nagels en gezellig kletsen bedankt chantal xxxxx
Een professionele bediening,heel content!!!
Ik voel mij heel terug heel vrouwelijk ๐๐๐
Altijd super tevreden wanneer ik mijn nagels laat zetten! ๐ โจ Het resultaat is telkens weer prachtig en helemaal naar mijn smaak. Daarnaast is het ook gewoon een momentje om naar uit te kijken: een gezellige babbel, even ontspannen en echt een zen momentje voor mezelf. Echt een aanrader voor wie zichzelf eens wil verwennen!