5.0
gebaseerd op 122 reviews

Ben altijd tevrede over het werk en resultaat van chantal ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ

Monique - meer dan 3 jaar geleden

Met veel zorg en aandacht komt Chantal tot een prachtig resultaat !

Nicole - meer dan 3 jaar geleden

Chantal is een aangename vrouw waar je een fijne babbel mee kunt doen. Ook geeft ze de juiste advies ivm de nagels. Omdat ik zelf niet goed wist wat ik wou heb ik haar de vrije gang gegeven en nu ben ik zeer te vrede van mijn nageltjes want ze zijn super mooi en nog heel natuurlijk.

Lisa - meer dan 3 jaar geleden

Ik kom elke keer met heel mooie nageltjes buiten. Chantal is echt een top vrouw.

Kelly - meer dan 3 jaar geleden

Altijd heel tevreden

Micheline - meer dan 3 jaar geleden

Weer heel mooi nageltjes door Chantal ๐Ÿฅฐ

Jolien - meer dan 3 jaar geleden

Leuke babbel, goed advies en nagels weer perfect in orde!!

Ilse - meer dan 3 jaar geleden

Altijd zeer tevreden van mijn nagels ๐Ÿ˜ topper!

Sanne - meer dan 3 jaar geleden

Zeer blij altijd als ik geweest ben.Altijd mooi verzorgd gedaan .Neemt haar tijd om het mooi te doen en altijd een leuke babbel.Dankjewel x

Sandra - meer dan 3 jaar geleden

Altijd fijn om naar Chantal te gaan.
Mooie nagels en een toffe babbel ๐Ÿฅฐ

Mieke - meer dan 3 jaar geleden