5.0
gebaseerd op 122 reviews

Altijd ben ik super blij met mijn mooi nagels super madam die Chantal !!!

Nelly - meer dan 3 jaar geleden

Heel mooie nagels. Altijd heel mooi gezet

Chantal - meer dan 3 jaar geleden

Professioneel, verzorgd steeds gezellig en ik ga met mooie nagels terug naar huis!

Gaëlle - bijna 4 jaar geleden

Bij Body and Nails by Chantal wordt altijd uitstekend werk geleverd ! Je wordt er steeds klantvriendelijk ontvangen en deskundig geholpen !

Lina - bijna 4 jaar geleden

Leerrijk, kwaliteit en mooi werk geleverd

Nicole - bijna 4 jaar geleden

Aardige mevrouw, doet haar werk goed.
Ben er tevreden over.

Kim - ongeveer 4 jaar geleden

Zeer tevreden zoals altyd👌

Christiane - ongeveer 4 jaar geleden

Gaat zeer gedetailleerd te werk, zorgvuldig en hygiënisch!! Heel fijne babbel. Zeker voor herhaling vatbaar!!

Ilse - ongeveer 4 jaar geleden

Ik ga elke keer opnieuw met mooie nageltjes naar buiten

Kelly - ongeveer 4 jaar geleden

Ben super content 🙏

Iris - ongeveer 4 jaar geleden