Altijd ben ik super blij met mijn mooi nagels super madam die Chantal !!!
Nelly
-
meer dan 3 jaar geleden
Heel mooie nagels. Altijd heel mooi gezet
Chantal
-
meer dan 3 jaar geleden
Professioneel, verzorgd steeds gezellig en ik ga met mooie nagels terug naar huis!
Gaëlle
-
bijna 4 jaar geleden
Bij Body and Nails by Chantal wordt altijd uitstekend werk geleverd ! Je wordt er steeds klantvriendelijk ontvangen en deskundig geholpen !
Lina
-
bijna 4 jaar geleden
Leerrijk, kwaliteit en mooi werk geleverd
Nicole
-
bijna 4 jaar geleden
Aardige mevrouw, doet haar werk goed.
Ben er tevreden over.
Kim
-
ongeveer 4 jaar geleden
Zeer tevreden zoals altyd👌
Christiane
-
ongeveer 4 jaar geleden
Gaat zeer gedetailleerd te werk, zorgvuldig en hygiënisch!! Heel fijne babbel. Zeker voor herhaling vatbaar!!
Ilse
-
ongeveer 4 jaar geleden
Ik ga elke keer opnieuw met mooie nageltjes naar buiten
Kelly
-
ongeveer 4 jaar geleden
Ben super content 🙏
Iris
-
ongeveer 4 jaar geleden